fitStrategia_jak_dobrze_zaczac_dzien

JAK DOBRZE ZACZĄĆ DZIEŃ?

Wyobraź sobie cudowny poranek. Z uśmiechem witasz dzień, wstajesz, przeciągasz się i wiesz, że czeka Cię sporo dobrego. Nie musisz się spieszyć, masz akurat tyle czasu, ile potrzebujesz. Jesz w spokoju zdrowe i pyszne śniadanie. W tle leci Twoja ulubiona muzyka. Doskonale wiesz w co masz się ubrać, nie musisz zastanawiać się stojąc przed szafą i przebierając w jej zawartości. Nikogo nie popędzasz ani nikt nie popędza Ciebie. Masz dużo energii i czekasz na rozwój wydarzeń…

Brzmi jak scena z filmu? A dlaczego taka wizja poranka nie ma stać się Twoją rzeczywistością? Ale żeby tak mogło się stać trzeba o to zadbać. Zdradzę Ci co sprawdza się u mnie i do tego samego również gorąco zachęcam Ciebie.

Jak dobrze zacząć dzień?
Dobry poranek zależy od dobrego wieczora

Żeby rano uniknąć nerwowej bieganiny i spóźnień już dzień wcześniej przygotuj to, co tylko możesz:

– ubrania dla siebie

– torebka do pracy i wszystkie niezbędne rzeczy, które ze sobą bierzesz, np. okulary, teczka z dokumentami itp.

– jeśli masz małe dzieci – również zadbaj o ich ubiór o sprawdzenie czy plecak jest spakowany, strój sportowy również i inne niezbędne rzeczy)

– część śniadania – możesz przygotować już miseczki na owsiankę, wyciągnąć na nią składniki, umyć owoce i warzywa, które wykorzystasz do śniadania, albo do przygotowania drugiego śniadania, wyciągnąć pojemniki, do których będziesz pakować jedzenie do pracy itp.

 

Zadbaj o dobry sen. Powinien on wynosić 7-8 godzin, na pewno nie mniej niż 6.

Wstań 5 minut wcześniej

Jeśli już poprzedniego dnia przygotowałaś powyższe rzeczy – zaoszczędziłaś sporo czasu. Jeśli do tego wstaniesz kilka minut wcześniej zobaczysz, że poranek może być o wiele przyjemniejszy. Wiem, że rano każda minuta jest na wagę złota, ale z czasem możesz wstawać o 10, czy nawet 15 minut wcześniej. Po to, aby rozpocząć dzień naprawdę dobrze i mieć chwilę dla siebie, zanim wpadniesz w wir pracy i obowiązków.

Zacznij dzień od szklanki ciepłej wody z cytryną

Po nocnym spoczynku zadbasz dzięki temu o nawodnienie organizmu i jego oczyszczenie. Dodatkowo zyska na tym Twój metabolizm.

Włącz swoją ulubioną muzykę, która nastraja Cię pozytywnie

Co teraz przychodzi Ci na myśl? Stworzysz swoją playlistę? A może masz w komórce swoje ulubione kawałki? Może znasz radio, gdzie zamiast mówić i narzekać – świetnie grają?

Zjedz pełnowartościowe śniadanie w spokoju, na siedząco

Bez przeglądania poczty, Facebooka czy robienia czegoś w trakcie. Część rzeczy przygotowałaś już poprzedniego dnia wieczorem, więc teraz zostało Ci tylko kilka niezbędnych kroków i delektowanie się pysznym i zdrowym posiłkiem.

Rozgrzewka na dobry start

A co powiesz na 5 minut lekkiej gimnastyki? Takiej jak lubisz? Marsz w miejscu, trochę podskoków, porozciąganie się? Po to, aby dodać sobie energii i poczuć, że dbasz o siebie już od rana. Na mnie działa wspaniale!

Pomyśl o tym co dziś dobrego Cię czeka

Na pewno masz przed sobą sporo zadań i obowiązków, ale o nich raczej nie zapomnisz. Zaczynając dzień warto przez chwilę skupić się na pozytywach. Również po to, aby mieć więcej siły do tego, aby stawiać czoło wyzwaniom.

Która z powyższych rad najbardziej przypadła Ci do gustu? A może masz swoje sposoby na dobry poranek? Koniecznie podziel się w komentarzu!

 

Masz dosyć ciągłego bycia na diecie i krótkotrwałych efektów? Liczenia kalorii, ciągłego zastanawiania się czy i co możesz zjeść? Wyrzutów sumienia, frustracji i czekania?

Chcesz zmienić swoje podejście do jedzenia na zdrowsze, wprowadzić dobre nawyki żywieniowe na stałe i schudnąć? – zapisz się na listę osób oczekujących na kurs online ZMIEŃ MYŚLENIE, ZMIEŃ JEDZENIE.

KURS ONLINE
“ZMIEŃ MYŚLENIE, ZMIEŃ JEDZENIE”

Zapisz się na listę osób zainteresowanych kursem.

Kurs online dla kobiet, które mają dość ciągłego bycia na diecie i chcą schudnąć skutecznie.




 

to może Cię również zainteresować...